Klassireis Tartus

23. jaanuaril 2020 kÀisime klassireisil Tartus.

Foto: Kaisa Tamkivi

SÔitsime Tartusse hommikuse rongiga ning Tartusse jÔudsime umbes 10.30 paiku. KÔigepealt tegid meile Ôpetajad Tartu linnas vÀikese ekskursiooni ning siis lÀksime Ahhaa keskusesse. Seal me veetsime umbes 2 tundi.

Peale seda lÀksime kohalikku restorani sööma, minu arvates olid seal vÀga head söögid ka.

Peale seda lĂ€ksime Spordimuuseumisse kuhu ma isiklikult tahtsin kĂ”ige rohkem minna, eriti veel kuna mu treener oli seda mulle ka soovitanud. Seal vĂ”ttis meid vastu giid, kes rÀÀkis meile Georg Lurichist ja tema saavutustest. Hiljem saime veel teada, et pĂ€ev enne, kui me Tartusse tulime oli Lurichil sajas surma aastapĂ€ev, mida oli ka pĂ€ev enne televisioonis kajastatud. PĂ€rast ootas meid ees ka vĂ€ike nö aardejaht, kus me pidime eelnevalt kuulatu pĂ”hjal kĂŒsimustele vastama. Hiljem saime me muuseumis niisama ringi vaadata. Mina muidugi veetsin enamus ajast kĂ€sipalli mĂ€ngides.

PĂ€rast kĂ”ike kĂ€isime veel Tartu kaubamaja Rimis ette Tallinnasse sĂ”idu jaoks sĂŒĂŒa osta. Tagasi sĂ”itsime bussiga.

KokkuvÔtteks oli meil minu arvates vÀga tore pÀev ning selliseid vÔiks veel ette vÔtta.