Arhitektuurimuuseumi kĂĽlastus

Kes seda teadis, et Arhitektuurimuuseum asub endises soolalaos?   Paljud meist ei olnud seda muuseumi varem kĂĽlastanud. Pettuma ei pidanud keegi. Haridusprogramm millega tutvust tegime, tutvustas meile arhitekti ametit. Kas arhitekt on rohkem matemaatik või kunstnik?   Vaatlesime, kaardistasime, joonestasime… Lõpuks pidi iga ĂĽks looma oma tuleviku maja. Ja ĂĽllatuseks ei olnud võitja mitte see, kes kõige suurema maja (ruutmeetrite poolest) joonistas, vaid hoopis see, kes suutis endale olulise mahutada väikseima pinna peale.

Alumisel korrusel aga ootas meid uus pĂĽsinäitus ” Uuri ruumi!”   Siin alles tundsime end tõeliste lastena ning lustimist jätkus pikaks ajaks.

Lisas: kristel 22.02.2020 00:05

Etiketikoolitus

Ootasime väga Gloria restorani külastust. See ei olnud lihtsalt lõunatamine uhkes restoranis, vaid meile korraldati etiketikoolitus.

Üritus toimus 17. detsembril. Nii võis seda pidada ka kui klassikaaslastega koos veedetud jõululõunaks.

Kuigi mõned meist arvasid, et oskavad juba noa ja kahvliga süüa küll, siis lõunasöögi ajal õpetati meile nii mõndagi, mida edaspidi koosviibimiste ajal tähele panna ja meeles pidada.

Lisas: kristel 27.12.2019 06:50

Jõulud koolis

Jõulukuu on alati see, mida kõik pikisilmi ootavad. Ettevalmistused jõulukuuks hakkasid juba siis, kui saime teada, et peame klassi kaunistama ning teemaks on “Uisk”. Pealtnäha lihtne teema osutus tõeliseks pähkliks.

Jõulukuu keskne üritus on alati jõulupidu. Sellel korral oli pidu kooli saalis 5. ja 6. klasside õpilastele. Seal oli vahvaid tegevusi ja mänge kõigile osalejatele. Meie klass korraldas joonistusvõistluse. Aitäh Kristelile ja Helga Maarile, kes kõike korraldada aitasid. Ning loomulikult ei tohi unustada meie toredat jõulumeest Heidit. Eeskavade ettevalmistamine läheb meil küll vaevaliselt, kuid lõpuks tulime välja omaloomingulise luulepõimikuga. Ikkagi enda tehtud!

Nalja ja naeru, mandariine ja piparkooke jätkus kauaks. Hiljem jagasime üksteisele ka kingitusi.

Lisas: kristel 27.12.2019 06:32

Vene Muuseumi kĂĽlastus

Vene keele õpetaja Margarita Demtšenko viis meid Vene muuseumisse. Küll seal oli, mida vaadata. Ükski meist polnud sinna vist varem sattunud. Muuseumi tegevuse eesmärk on talletada materjale Eesti vene kogukonna kohta ning hoida Vene kultuuri. Meie jaoks oli kõik uus ja huvitav, kuna me alles hakkasime vene keelt õppima.

Lisas: kristel 21.12.2019 00:25

TeatrikĂĽlastus Viljandisse

Viljandi Ugalasse läksime klassiga ja õpetaja Piret Lilleväliga 15. novembril. Etendus, mida vatasime , oli “Vai-vai, vaene Vargamäe” – muusikaline rännak, kus oli nii nalja kui pisaraid. Etenduse oli lavale toonud Urmas Lennuk.

Etenduse järel jalutasime Viljandi Lossimägedes. Sealt suundusime Pärismusmuusika Aita, kus meile tutvustati Eesti pärmusmuusika pille ning seda, millega selles majas tegeletakse.

Oli tõeliselt vahva päev.

Lisas: kristel 23.11.2019 18:04

Oliver Twist

TeatrikĂĽlastus Pärnusse toimus meil 3.oktoobril. Sõitsime hommikul vara välja. Bussisõit kestis umbes poolteist tundi ning kui olime kohal anti meile natuke aega linna peal ringi vaatamiseks. Seda aega kasutasime mõnuga nii söömiseks kui ka huvitavate paikadega tutvumiseks. Siis läksime me Endla teatrisse vaatama etendust “ Oliver Twist”. See oli väga huvitav etendus, mis rääkis poisist nimega Oliver Twist. Meil oli mida võrrelda – olime lĂĽhikese aja jooksl ette võtnud kaks toredat teatrikĂĽlastust.

Enlda teatri puhvetis saime etenduse järel ka süüa.

Pärast etendust jalutasime mere ääres ning suundusime sealt Pernova Loodusmajja. Seal külastasime planetaariumi ja kerakinos vaatasime filmi korallrahudest. Õhtul jõudsime Tallinna kella poole kaheksaks.

Lisas: kristel 15.11.2019 21:55

Bowling

Teisipäeval, 1. oktoobril läksime me Mere puiestee bowlingusse. Bowlingus oli päris tore ning mängude vahepeal saime süüa krõpse ja juua limonaadi. Lisaks pakkus õpetaja meile ka kringlit. Üritus kestis umbes kaks tundi. Meile meeldis klassiga koos aega veeta.

Lisas: kristel 10.11.2019 20:45

Koolil on sünnipäev

Nagu igal aasta, siis ka selle aasta 30. septembril tähsitasime kooli sünnipäeva. Meie kool sai seitsme aastaseks. Päeva algul rääkis matemaatika õpetaja oma kooliajast Tallinna Reaalkoolis ning teistes koolides. Pärast seda läksime me koolihoovi kuulama direktorite kõnesid. Kui kõned olid läbi sõime kõik jäätist.

Lisas: kristel 10.11.2019 20:30

Pal- tänava poisid

Meie klass käis 23. septembril VAT teatris “Pal- tänava poisse” vaatamas. Etendus kestis umbes poolteist tundi. Selles etenduses oli ainult neli näitlejat, kes mängisid erinevaid rolle. Etendus oli lugu sõjast ja eelkõige sõprusest.

Lisas: kristel 10.11.2019 20:25

Spordipäev

Spordipäev toimus 3. septembril. See toimus Kalevi Staadionil. Esimeseks spordialaks oli teatejooks, siis oli pallivise, siis tuli 60m jooks ja 200m jooks ning lõpuks tuli jalgpall. Meie klass sai mõnel alal ka medali.