2. klassi lõpp

Õpilaste kokkuvõtted 2. klassist:

Meie  klassijuhataja on nii tore. Ta nimi on Kristiina R. Meie klass on käinud igasugustes kohtades näiteks Naissaarel, Aegviidus ja Aegviidus õppisime igasuguseid ravimtaimi. Meie klassis on 12 tüdrukut ja 14 poissi nii, et kokku on meie klassis 26 last ja 1 õpetaja.

Meie klass on juba 2-aastat koos olnud ja kõik on juba hästi head sõbrad.

Ramona

______________________

Teine aasta oli põnev ja huvitavaid tegevusi täis. Mulle meeldib õppida, aga tore on käia koolimajast väljas erinevates kohtades. Sellel õppeaastal oli tore, et me käisime Aegviidus suusatamas ja Naissaare ekskursioonil. Samuti meeldis mulle käia Tervishoiumuuseumis. Eriti ei meeldinud Balti jaama turul. Kahju, et ma ei saanud olla lõpuni emadepäeva üritusel ja osaleda koos emaga erinevates töötubades. Koolis antud grupitööd mulle teinekord teha ei meeldi, sest raske on gruppi kokku saada ja aega planeerida. Mulle meeldivad ka vaheajad, sest siis saab natuke puhata ja olla koos oma perega. Loodan, et mu klassikaaslased on ka järgmisel aastal sõbralikud ja mõistvad. Ootan põnevusega järgmist aastat!

Bianca Isabel

2. klass ongi läbi. Ees on ootamas huvitav ja elamusi täis suvi.

Suvised ĂĽlesanded:

• Loe läbi “Naksitrallid” Eno Raud.
  • Täida elamuspäevikut.
  • Korda korrutustabelit ja peastarvutamist.

Erinevad lingid, millelt leiate matemaatika mänge:

Kohtume 1. septembril – 3.e klassis!

Lisas: Kristiina 13.06.2018 10:52

Kurgjärve laager 7.06-10.06

Ă•pilaste arvamused laagrist:

Kell 8.30 ärkasin pesin ja sõin hommikusööki. Kell 10.00 pidime olema No99 juures.S õitsime 3h ja 32 min. Toad olid ilusad ja ägedad. Tegime kümnevõistlust. Mina jäin ühel võistlusel teiseks, sest Ines jooksis lõpus minust ette ning ma jäin teiseks, aga pikemal võitlusel jäin esimeseks. Mina olin ühes toas Sireli, Bianca, Inese, Katariina, Annabelli ja Adorega.

Emili

______________________

Neljapäeval kell 8.00 ärkasin, pesin hambad, sõin ja jõin. Seadsin ennast valmis, et minna bussi peale ja sõita Kurgjärvele. Läksin bussi ja istusin oma parima sõbra Sireli juurde. Buss sõitis kolm ja pool tundi. Seal ma mängisin telefonis, lugesin, sõin ja vaatasin aknast välja. Laager oli väga ilus ja hubane. Ka toad olid ilusad. Meie toas olid Bianca, Alina, Annabel, Adore, Emili, Katariina, Sireli ja mina. Meil oli 10-võistlus. 10-võistlusel olin ma enda ja paralleelklassist kõige parem kaugushüppaja. Ma hüppasin 1,80 m. Teise korra 1,75 m. Pidime tegema ka mingi tantsu. Mina tegin seda koos meie toakaaslaste ja kolme poisiga meie klassist. Laulu nimi oli Barbie Girl. Me tegime grupid enda ja paralleelklassi vahel. Need me saime ise valida. Kahjuks me ei pääsenud edasi. Diskol ma väga kaua ei olnud, ma pakkisin asju. Kurgjärvele ja tagasi sõitsime me 4. bussiga.

Ines Elisabeth

Kurgjärve laagrisse sõitsime umbes 3 h. Laager algas neljapäeval ja lõppes pühapäeval. Neljapäeval saime kätte oma toad ja pakkisime asjad lahti. Õues oli alati väga soe ainult üks kord sadas vihma. Õues käisid ringi mesilased, herilased ja parmud. Telefoni aeg oli 19.00 kuni 20.00. Hommikuäratus oli kell 8.00. Järves sai ujumas käia. Puhvetis müüdi mahlajääd. Mulle sel aastal väga meeldis, võib-olla tulen järgmine aasta ka.

Annabel Lee

______________________

Kurgjärve laagrisse oli neli tundi sõitu, aga tänu sellele, et sai sõbraga paaris istuda läks sõit palju kiiremini. Sellel aastal olid poisid mitte just kõige ilusamas majas, aga tore oli ikka. See maja asus ühe mäe otsas. Seal laagris sai vabal ajal mängida tennist, korvpalli ja võrkpalli. Me tegime seal pildi otsingut, kümnevõistlust, järvejooksu, Bay Paky ja diskot. Öörahu aeg oli 22.15. Laagri toidud olid väga head. Puhvetis tohtis käia ainult pärast õhtusööki. Puhvetis tohtisime käia 19.00-22.10. Mulle meeldis väga laagris. Ma tahaks, et selliseid laagreid oleks rohkem.

Kaspar

Lisas: Kristiina 12.06.2018 09:21

Kinopäev 8.06

Johanni arvamus kinopäevast:

Kinopäeval meie mängisime lauamänge ja olime kinos. Esimesena mängisime lauamänge. Siis läksime kinno. Kinos vaatasime ühte loodusfilmi. Seal loodusfilmis olid karud ja karupojad. Mina mängisin lauamängudest seal Unot ja Doblet. Unot pole ma väga mänginud. Doblet pole üldse mänginud. Seal filmis olid nende karude elu. Mulle meeldis kinopäev.

Johann Markus

Lisas: Kristiina 09.06.2018 10:25

Spordipäev 7.06

Tagasiside ĂĽritusest:

Spordipäev oli lahe, sest seal sai palju sporti teha. Alustasime soojendusjooksuga, järgmisena tegime kiirendusharjutusi. Siis toimus 2.e vs 2.b lipu mäng, mille meie võitsime.

Peale seda toimus 60m jooks kus me jooksime paaris ja ma võitsin Oskar K. Siis läksime kaugust hüppama. Minu mõlemad tulemused olid 2.87. Poisid lõpetasid spordpäeva jalkaga. Ja minu võiskond kaotas 0:1. Tüdrukud mängisid samal ajal rahvastepalli.

Meie klassist oli 4 tĂĽdrukut ja 7 poissi.

Oskar S.

Lisas: Kristiina 08.06.2018 10:30

Malemajas 6.06

Ă•pilaste tagasiside tunnist:

Mängisime Jakobiga malemajas malet. Me ei jõudnud lõpuni mängida, aga mina juhtisin vähemalt ühe lipuga! Me vaatasime vahast Paul Kerest. Temast on tehtud raha. See on ainuke käibel olev euromünt. Paul Kerest kutsuti igaveseks teiseks, sest ta jäi maailmas alati males teiseks. Me vaatasime tema malendeid ja muid asju. Maja oli väga suur. Ta maeti vist Eestisse. Ja seal majas oli salakäik. See asus Vanalinnas.

Karl

______________________

Meie klass käis malemajas 6. juunil kolmapäevasel päeval. Seal oli väga tore. Sai teha Paul Kerese vahast kujuga pilti ja mängida sõpradega malet. Sai ka vaatada Paul Kerese auhindu mis ta oli võistlustel saanud. Seal oli palju huvitavat mida vaatada ja teha. Maleõpetaja näitas meile asju ja rääkis nende kohta. Sain ka teada mis aastal Paul Keres suri. Kokkuvõttes oli see päev väga tore ja huvitav.

Mirtel

Lisas: Kristiina 07.06.2018 10:39

Rakett 69 2.e klassi moodi 5.06

Ă•pilaste arvamused ĂĽritusest:

Alguses me tegime vahukommidest ja spagettidest torni. Me saime 2. koha. Mina olin sinises meeskonnas. Meie torn oli c-tähe kujuline. Teisel korral pidi ehitama silla teibist, kõrtest ja lõngast. Punkte anti erinevate asjade eest. Näiteks meeskonnatöö ja vastupidavuse eest. Meil ei tulnud väga hästi välja. Meie sild ei olnud väga vastupidav. Kokku oli viis meeskonda. Igal meeskonnal oli ka erinev värv: sinine, kollane, roosa, punane ja roheline. Saime üldarvestuses viimase koha, sest me ei saanud silda täiesti valmis ning meeskonnatöös saime kolm punkti kuuest. Meie grupist tegid kõige rohkem tööd Robin ja Emili. Oli tore päev ja ma loodan, et järgmine aasta läheb paremini.

Hugo Johan

______________________

Seal oli 2 ülesannet. Nad võistlesid 5 tiimis punased, rohelised, sinised, kollased, roosad. Kohtunikud olid õpetaja ja Jakob. See meeldis kõigile, isegi neile, kes arvasid, et see on igav. Võitsid punased ja said auhinna. Peakohtunik Jakob sai ka auhina.

Jakob

Lisas: Kristiina 06.06.2018 09:39

Ohoo-päev 4.06

Ohoo-päev oli väga vahva ja tore, sest seal sai näha palju erinevaid leiutisi ja põnevaid katseid. MINA OSALESIN KA OMA KATSEGA “ÄÄDIKARAKETT”. mul tuli see hästi välja. Ohoo- päeval olid laavalambid ja erinevad pauguga katsed.

MULLE MEELDIS kuulata TEISTE TEHTUD Ă„GEDAID pauke.

Minu lemmik katse oli “värviline vihm”.

Ohoo-päev meeldis mulle väga JA KINDLASTI TAHAN SEAL OSALEDA KA JÄRGMISEL AASTAL.

Sireli

Lisas: Kristiina 05.06.2018 10:50

MĂ•K – Balti jaama turul 1.06

Õpilaste arvamused turupäevast:

Balti jaama turul oli väga tore käia. Ilm oli palav ja päike paistis. Me läksime turule jalgsi. Me käisime koos 2. d klassiga koos. Meie ülesandeks oli uurida palju mingi asi maksab ja kus midagi müüdakse. Mina tegin tööd koos Otto ja Ruuduga. Me leidsime kõigile töölehel olevatele küsimustele vastused. Me käsime turul ka, et vaadata mida saab osta 1 euro eest. Mina ostsin ühe karbitäie maasikaid. Jakob ostis mustikaid ja me vahetasime neid.

Kenneth

______________________

Balti jaama turul oli palju asju mida sai osta. Minu lemmikasjad olid maasikad, murelid ja teised siuksed puuviljad. Seal sajme palju ringi vaatata ja uurida. Ma ise ostsin koos Emmaga vahvli. Balti jaamas oli palju korruseid. All poed olid Selver, jäätisepood, telefonipood ja kommipood. Üleval, aga olid riided, sallid ja seebid. Seal sai osta isegi pitsat.

Eriti üllatas mind, et see nii suur on. Selveris, aga ei tohtinud käia.S eal oli kommipood, mis oli populaarne, sealt sealt osteti vahvleid. Mulle meeldis see, sest me õppisime veel arvutamist rahaga, koostööd ja orienteerumist. Mulle meeldis see, sest me olime koos 2.d klassiga.

Adore Mia

Lisas: Kristiina 02.06.2018 10:45

Perereis Naissaarele 31.05

Ă•pilaste arvamused ĂĽritusest:

Käisime klassiga Naissaarel. Sõitsime sinna paadiga. Paat loksus jubedalt. Siis sõitsime kastiautodega. Tee tolmas väga. Siis käisime matkal. Me vaatasime erinevaid kohti. Käisime miinitehases. Tagasiteel sõime laevas. Naissaarel oli tore!

Alina Emilia

______________________

Mulle väga meeldis Naissaarel käia. Kuigi seal oli päris külm. Kui me laevaga sõitsime olid suured lained. Mulle meeldis ka sõita sõjaväe autoga. Siis kui me läksime ekskurtsioonile oli seal varemetes majasi ja ühes me pidime väljapääsu leidma. Minu lemmikuks jäi ikka laeva sõit. Ja teine kõige toredam asi oli see et me saime sõpradega olla koos.

Jan-Erik

Neljapäeva hommikul ärkasin põnevusega, sest teadsin, et lähen klassiga Naissaarele ja mis veel toredam, me saime vanemad kaasa võtta. Ma sõin ja pesin hambad ära ja sõitsime trammiga Linnahalli peatusesse. Sealt läksime jala edasi, kuni jõudsime Kalaranna sadamasse. Mängisime seal kulli kuni lõpuks teatas kapten, et saab laevale minna. Lapsed läksid esimestena kõige ülemisele tekile, kus puhus eriti kõva tuul. Kui Naissaarele jõudsime, siis kogunesime rohelise terrassi juures. Sealt läks üks grupp ühte kastiga veoautosse ja teise teine grupp. Kastiautod peatusid ja sealt kõndisime edasi kuni jõudsime patarei maja juurde. Me pidime minema patarei maja sisse ja otsima ühes pimedas nurgas oleva toa, mille lagi pidi olema alguses sirge ja lõpus kumer ja mõõtma selle ära. Minu isa pani peaaegu täppi, ta arvas, et see on 20m, aga oli 20,5m. Me käisime veel paljudes kohtades.

Mina soovitan ka Naissaarele minna koos perega, sest seal on lõbus ja saab uusi asju teada. See reis oli lahe.

Katariina

______________________

Mulle meeldis Naissaarele laevaga sõita. Naissaarel sai ka sõpradega koos olla. Laevapeal sain sõpradega rääkida ja mängida. Naissaarel sai sõita veel ka kasti autodega. Mulle meeldis vana maja varemetes sees käia  ja sealt väljapääsu otsida. Me käisime vanas pommitehases. Me käisime metsas ringi ja nägime palju uusi kohti. Naissarel oli tore ka see, et emad ja isad said ka kaasa tulla. Enne tagasisõitu sai veel laevapeal süüa ja juua ja siis hakkasime Naissaarelt tagasi sõitma. Naissaarel sain palju huvitavaid asju teada ja näha.

Teele

Me läksime alguses laevale ja sõitsime. Laevas oli puhvet, kust me saime näksi osta. Mulle meeldis esimene laevaga sõit. Naissaarel me hakkasime  erinevates kohtades käima. Kõige lahedam oli otsida tuba ja otsida väljapääsu. Kasti autodes oli imelik sõita, aga oli lahe. Ma sain rohkem teada ja sain targemaks. Laeval oli imelik olla, sest see õõtsus. Ma loodan, et kõikidele meeldis. Kokkuvõtteks ütlen oli lahe Naissaarel käia.

Anders

Lisas: Kristiina 01.06.2018 09:05

Matkapäev Aegviidus 30.05

Tagasiside matkapäevast:

Saime teada uusi taimi. Saime näha habet puu otsas. Vaatasime raamatutest, mis taim see on. Saime süüa jänesekapsast. Tegime töölehti. Nägime lihasööja taime. Kõndisime mäest alla. Saime teada kuidas nimetatakse seda kohta, kus on vett ja on mägi. Nägime ravimtaime. Kõndisime hästi palju.

Kristjan

______________________

Mulle meeldis Aegviidus. Me kohtasime sisalikku. Ma sain teada erinevaid taimi. Mulle ei meeldinud kõndida nii pikalt. Mulle meeldis sõita rongiga. Ilm oli ilus ja soe. Saime seal päikest. Me sõime võileibu. Meil oli giid kaasas. Käisime muuseumis.