Perereis Naissaarele 31.05

Õpilaste arvamused üritusest:

Käisime klassiga Naissaarel. Sõitsime sinna paadiga. Paat loksus jubedalt. Siis sõitsime kastiautodega. Tee tolmas väga. Siis käisime matkal. Me vaatasime erinevaid kohti. Käisime miinitehases. Tagasiteel sõime laevas. Naissaarel oli tore!

Alina Emilia

______________________

Mulle väga meeldis Naissaarel käia. Kuigi seal oli päris külm. Kui me laevaga sõitsime olid suured lained. Mulle meeldis ka sõita sõjaväe autoga. Siis kui me läksime ekskurtsioonile oli seal varemetes majasi ja ühes me pidime väljapääsu leidma. Minu lemmikuks jäi ikka laeva sõit. Ja teine kõige toredam asi oli see et me saime sõpradega olla koos.

Jan-Erik

Neljapäeva hommikul ärkasin põnevusega, sest teadsin, et lähen klassiga Naissaarele ja mis veel toredam, me saime vanemad kaasa võtta. Ma sõin ja pesin hambad ära ja sõitsime trammiga Linnahalli peatusesse. Sealt läksime jala edasi, kuni jõudsime Kalaranna sadamasse. Mängisime seal kulli kuni lõpuks teatas kapten, et saab laevale minna. Lapsed läksid esimestena kõige ülemisele tekile, kus puhus eriti kõva tuul. Kui Naissaarele jõudsime, siis kogunesime rohelise terrassi juures. Sealt läks üks grupp ühte kastiga veoautosse ja teise teine grupp. Kastiautod peatusid ja sealt kõndisime edasi kuni jõudsime patarei maja juurde. Me pidime minema patarei maja sisse ja otsima ühes pimedas nurgas oleva toa, mille lagi pidi olema alguses sirge ja lõpus kumer ja mõõtma selle ära. Minu isa pani peaaegu täppi, ta arvas, et see on 20m, aga oli 20,5m. Me käisime veel paljudes kohtades.

Mina soovitan ka Naissaarele minna koos perega, sest seal on lõbus ja saab uusi asju teada. See reis oli lahe.

Katariina

______________________

Mulle meeldis Naissaarele laevaga sõita. Naissaarel sai ka sõpradega koos olla. Laevapeal sain sõpradega rääkida ja mängida. Naissaarel sai sõita veel ka kasti autodega. Mulle meeldis vana maja varemetes sees käia  ja sealt väljapääsu otsida. Me käisime vanas pommitehases. Me käisime metsas ringi ja nägime palju uusi kohti. Naissarel oli tore ka see, et emad ja isad said ka kaasa tulla. Enne tagasisõitu sai veel laevapeal süüa ja juua ja siis hakkasime Naissaarelt tagasi sõitma. Naissaarel sain palju huvitavaid asju teada ja näha.

Teele

Me läksime alguses laevale ja sõitsime. Laevas oli puhvet, kust me saime näksi osta. Mulle meeldis esimene laevaga sõit. Naissaarel me hakkasime  erinevates kohtades käima. Kõige lahedam oli otsida tuba ja otsida väljapääsu. Kasti autodes oli imelik sõita, aga oli lahe. Ma sain rohkem teada ja sain targemaks. Laeval oli imelik olla, sest see õõtsus. Ma loodan, et kõikidele meeldis. Kokkuvõtteks ütlen oli lahe Naissaarel käia.