2018/2019 I periood

Minu unistuste koolipäev

Minu unistuste koolip√§ev oleks selline, kus kool algaks kell 12 p√§eval. Esimene tund oleks kunst, kus saaks t√§iesti ise valida, mis t√∂√∂d me teeme, tund kestaks tund aega. Siis oleks s√∂√∂givahetund. S√∂√∂givahetunnis v√Ķiks s√∂√∂giks olla singi-juustu pannkoogid ja joogiks v√Ķiks olla piim, √Ķunamahl, vesi, apelsinimahl. P√§rast s√∂√∂mist v√Ķiks olla pooleteisttunnine √Ķuevahetund, kus v√Ķiks tuppa minna, kui √Ķues olla ei taha. Koolihoovis v√Ķiks olla seikluspark. P√§rast vahetundi oleks kaks matemaatika tundi. P√§rast seda veel kaks kunsti. Selline v√Ķiks olla minu unistuste koolip√§ev. ¬†

Kaisa, lend 005e

 

Minu unistuste koolipäev

Minu unistuste koolip√§ev v√Ķiks olla reede. lapsed tulevad kooli kell 12.00. Sellel p√§eval on viis tundi. Esimene tund v√Ķiks olla triki tund. Me l√§heme k√Ķik staadionile ja hakkame kordam√∂√∂da tegema trikke. Unustasin enne √∂elda, et riietus on sellel p√§eval vaba.

Teine tund oleks tennis ning kolmas ja neljas ¬†tund liutorudest alla laskmine. P√§rast seda on viimane tund, filmi tund. P√§rast filmi saavad lapsed koju. Iga viimane reede tund l√Ķpeb alati uue filmiga. See ongi minu unistuste koolip√§ev.

Silver, lend 005e

 

Tere, Toomas!                                                                         

Kirjutan Sulle oma laua tagant. Tahtsin Sulle jutustada oma reedest. See reede oli nimelt palju tegusam kui muud nädalapäevad.  Reedel käisime me klassiga matkal. Kokku matkasime Viimsi Laidoneri pargist Pirita Selverini.

Pean √ľtlema, et matk ei olnud imelihtne, aga samas ei tekkinud mul ka tunnet kohe retk l√Ķpetada ja koju diivani peale lesima minna. See m√Ķte tekib mul muidu ¬†matkade ajal tihti. Ka ilm juhtus just sellel p√§eval ilus olema. √úhes√Ķnaga meil kohutavalt vedas.

Peale jalutusk√§iku sihtpunkti j√Ķudes ootas meid ees √ľllatus. Selleks oli fotojaht k√Ķikide klasside vahel. Fotojaht toimus tiimides. Tiimid olid √ľpris suured, seega tekkis ka m√Ķningaid probleeme kommunikeerumisega. Siiski kirjeldaksin meie fotojahti kui v√§ga h√§sti √Ķnnestunud ettev√Ķtmist. Fotojahil pidime lavastama erinevaid √ľritusi: Eesti s√ľnnip√§eva, kooli s√ľnnip√§eva, suusap√§eva jne. Kindlasti oli teiste seltsis huvitavam fotosid pildistada ja √ľlesandeid lahendada. K√Ķige rohkem meeldis mulle suusap√§eva teema, sest seda pidime pildistama p√§ris suusam√§el suusakeppide ja kelkudega.

√úlesannete l√Ķpus l√§ksid k√Ķik lapsed jalgpalliplatsile ja kogu kool tantsis koos. Mulle meeldis seejuures, et k√Ķik tantsisid innukalt kaasa.

Matkap√§evaga j√§in √ľldiselt v√§ga rahule. Kasulik on vahepeal umbsest toast v√§lja saada ja natukene v√§rsket √Ķhku hingata. Ma olen tihti enda toas mitte midagi tegemas, seega see kogemus oli igati meeldiv.

Kuidas on l√§inud Sinu n√§dal? √Ąra unusta mulle sellest kindlasti kirjutada!

Parimate soovidega Elin!

Kirja autor: Elin, lend 001

Kommenteerimine on keelatud.

  • Seoses Tallinna Kesklinna P√Ķhikooli l√§heneva 5. s√ľnnip√§evaga tekkis m√Ķte luua digialmanahh. M√Ķtte autor oli direktor Jaana Roht. Almanahh sisaldab laste kirjanduslikku ja kunstilist loomingut ning t√§ieneb jooksvalt.